Витрата дизельного Volkswagen знизили до 1,1 літра на сотню Німецький
бренд Volkswagen не засмучується з нагоди вильоту з конкурсу Всесвітній
автомобіль року і продовжує дивувати світ. Чергова варіація мікролітражного
сітікара Volkswagen up отримала дизельний мотор об'ємом 0,8 літра, коробку DSG
і електродвигун. Новий Volkswagen Twin -Up числиться концептом, але шанси на
запуск в серію великі.
Витрата
дизельного Volkswagen знизили до 1,1 літра на сотню
Німці продовжують
знущатися над маленькими, пропонуючи все нові і нові варіації компакт-кара
Volswagen Up! У Німеччині «Ап» пропонують вже в шести різнопланових версіях,
серед яких наявні екологічні, електричні, дизельні машини і навіть
псевдо-кросовер CrossUp! Нинішній прототип отримав силову установку від
непристойно дорогого і дивного автомобіля Volkswagen XL1.
Маленька
машинка приховала в утробі моторного відсіку двоциліндровий дизельний двигун на
0,8 літри і 48 конячок. Моторчик розвиває 119 Нм крутного моменту і
агрегатирован семиступінчастою коробкою DSG. У пару йому призначено іншого 48-сильний
агрегат з електричними кіньми і акумуляторами ємністю 8,6 кВт*г. Паливний бак
«Твінапа» вміщує всього 33 літрам палива а вся машина важить 1,2 тонни.
Переваги
дизель-електричного приводу в тому, що витрата палива в змішаному циклі вдалося знизити до 1,1
літра на сотню. На динаміці розгону тандем моторів відбився негативно - перша
сотня Мікролітражного
гібриду дається дуже важко і за 15,7 секунд, міські 60 км/год машинка
набирає за 8,8 секунди, швидше 140 км/год не їде, а на чистій електроенергії не зможе проїхати
більше 50 кілометрів. Жива прем'єра «Твінапа» відбудеться в листопаді в Токіо.
|